/
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
مديرعامل شركت گاز استان مركزي خبر داد:

مصرف بیش از3 میلیارد مترمكعب گاز طبيعي طي 6 ماه نخست سال جاري در استان مركزي

مديرعامل شركت گاز استان مركزي گفت: در 6 ماهه نخست سال جاري در مجموع سه میلیارد و 292 میلیون مترمكعب گاز طبيعي در بخش هاي مختلف استان به مصرف رسيده است.
کد خبر : ۳۲۲۲۸
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، محمدرضا سميعي با اعلام اين خبر و با اشاره به سهم 75 درصدي مصرف گاز طبيعي در بخش نيروگاهي نسبت به مصرف كل استان، افزود: بخش نيروگاهي استان در اين مدت با مصرف یک میلیارد 351 میلیون متر مكعب، بيشترين مصرف را به خود اختصاص داده است.

سميعي گفت: بخش‌هاي صنعتي، سيمان و حمل و نقل نيز در مجموع با یک میلیارد و 558 میلیون مترمكعب، 47 درصد مصرف گاز طبيعي در استان را به خود تخصيص داده است.

مديرعامل شركت گاز استان مركزي در ادامه افزود: همچنين بخش هاي خانگي، تجاري و عمومي با مصرف بالغ بر 383 میلیون متر مكعب،12 درصد ميزان مصرف گاز طبيعي در6 ماهه نخست امسال را به خود اختصاص داده اند .

سميعي ضمن تاكيد بر استفاده ايمن از گاز طبيعي، افزود: با توجه به شروع فصل پاييز، هم استاني هاي گرامي نسبت به بررسي و رعايت كامل نكات ايمني در استفاده از گاز طبيعي نهايت دقت را داشته باشند  و در صورت بروز هرگونه مشکل با سامانه 194 که به صورت شبانه روز پاسخگوی مشترکین است ، تماس حاصل کنند.

 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر