/
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

دریافت تندیس ویژۀ صادرات غیر نفتی کشور توسط پتروشیمی تبریز

در بیست و سومین همایش ملی صادرات غیرنفتی کشور در تبریز ، پتروشیمی تبریز به عنوان صادر کنندۀ نمونه استانی ، تندیس ویژۀ این همایش را دریافت کرد.
کد خبر : ۳۲۲۳

نبض نفت - به نقل از روابط عمومی پتروشیمی تبریز در این همایش که با حضور آل هاشم نمایندۀ ولی فقیه و امام جمعه تبریز ، رحمانی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و نجاتی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان شرقی برگزار شد ،  خدابخش استاندار آذربایجان شرقی با تشریح اهمیّت صادرات غیرنفتی و تاٌکید بر نگاه مثبت و امیدوارانه مدیریت استان به حوزه صادرات ، از صادرات به عنوان پیشران توسعه اقتصاد نام برد و افزود : خوشبختانه آذربایجان شرقی طی 8 ماه گذشته در حوزه صادرات غیرنفتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 10 درصدی داشته است.
مهندس درفشی مدیر عامل پتروشیمی تبریز نیز پس از دریافت تندیس ویژه این همایش گفت : پتروشیمی تبریز در 8 ماه گذشته 138 هزار تن انواع فرآورده های پلیمری به 33 کشور جهان صادرات داشته است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد نشان مید هد : وی افزود 300 هزار تن افزایش ظرفیّت اسمی پتروشیمی تبریز در عرض سه سال آینده از اهداف پیش بینی شدۀ این شرکت است.
همچنین در لوح دریافتی مدیر عامل پتروشیمی تبریز در این همایش آمده است :
آنچه امروز در پرتو تلاش و موفقیت شما بدست آمده ، پایه های اولیه و مستحکمی است برای گسترش روزافزون بازارهای هدف و رشد صادرات غیر نفتی که آثار پربهای آن در آیندۀ نزدیک پدیدار خواهد شد.
ضمن تشکر از افزایش صادرات آن شرکت در سال 1395 امیدوار است با استعانت از فضل الهی ، گامهای استوارتری برای رشد و اعتلای اقتصاد ایران عزیز بردارید.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

منبع: نبپنا
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر