/
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰

بانک ملی ایران، حامی تولیدکنندگان

بانک ملی ایران با حمایت های بی دریغ خود از تولید نه تنها توانسته واحدهای تازه تاسیس را به ادامه فعالیت تشویق کند، بلکه بسیاری از بنگاه های نیمه تعطیل، تعطیل و یا ورشکسته را نیز به چرخه فعالیت های اقتصادی بازگردانده است.
کد خبر : ۳۲۵۳۶
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حمایت از بنگاه های اقتصادی به ویژه تولیدکنندگان داخلی از دیرباز توسط این بانک انجام می شده است، اما طی سال های «رونق تولید» و «جهش تولید»، این حمایت ها بیشتر شده، به طوری که اکنون بخش قابل توجهی از تسهیلات بانک ملی ایران به این حوزه اختصاص یافته است.

آن طور که آمار عملکرد روایت می کند، طی 18 ماه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری بانک ملی ایران به صورت مستقیم بیش از 449 هزار میلیارد ریال منابع به بخش های کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنعت و معدن تزریق کرده است.

این مبلغ در قالب بیش از 189 هزار پرونده تخصیص داده شده که رقمی کم سابقه است، به طوری که مقام های مسئول در حوزه اقتصادی کشور از سایر نهادها خواسته اند با تبعیت از تلاش های بانک ملی ایران در حوزه کمک به رونق و جهش تولید، حداکثر مساعدت را در روان سازی تامین منابع بنگاه های اقتصادی انجام دهند.

بسیاری از زیرساخت های اساسی کشور از جمله پالایشگاه و کارخانه های بزرگ تولیدی و جاده ها با منابع مالی بانک ملی ایران تجهیز و ساخته شده اند که نمونه اخیر آن را می توان در «طرح شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس» مشاهده کرد.

بانک ملی ایران همچنین در جلسات مستمر و پیوسته با فعالان اقتصادی، مشکلات آنها در حوزه های مختلف از جمله تامین مالی را بررسی کرده و راهکارهای لازم در این زمینه را ارائه می کند.

این حمایت باعث افزایش اعتماد صاحبان بنگاه های اقتصادی به بانک ملی ایران شده و آنها را به شعار همیشگی «اعتماد می ماند» بیش از پیش مطمئن کرده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر