/
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

گسترش همكاري هاي پژوهشي منطقه 4 عمليات انتقال گاز با دانشگاه صنعتي شاهرود

به منظور بهره مندي از تجربيات علمي و دانشگاهي و همچنين استفاده از دانش روز دنيا، منطقه چهار عمليات انتقال گاز ايران همكاري هاي خود را با دانشگاه صنعتي شاهرود ارتقاء مي دهد.
کد خبر : ۳۲۸۳۲
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شرکت ملی گاز ایران، محمد كامل مدير منطقه چهار عمليات انتقال گاز ايران، در حاشيه نشست مشترك جمعي از اساتيد واعضاي هيات علمي دانشگاه صنعتي شاهرود با مسئولين منطقه گفت: با توجه به پتانسيل علمي بسيار بالاي دانشگاه در زمينه هاي تحقيقاتي و توسعه تكنولوژي، سعي بر آن داريم همكاريهاي خود را با مراكز علمي و دانشگاهي توسعه داده و گام هاي اساسي در جهت پيشرفتهاي فني و مهندسي برداريم.

وي با اشاره به رويكرد منطقه چهار عمليات انتقال گاز درحوزه هاي پژوهشي گفت: اين منطقه علاوه بر انجام پروژه هاي عملياتي در حوزه پژوهش هاي صنعتي نيز كارنامه درخشاني از خود بر جا گذاشته است.

مدير منطقه چهار عمليات انتقال گاز ایران، با اشاره به موفقيت هاي علمي و سابقه درخشان ارتباط موثر با صنعت دانشگاه صنعتي شاهرود افزود: بهره مندي از توان علمي موجود در حوزه سرزميني اين منطقه و استفاده بهينه از قابليت هاي بالقوه، مي تواند زمينه خلاقيت و نوآوري در كشور بخصوص در شركت انتقال گاز را هموار کند.

وي در رابطه با نتايج مثبت اين همكاريها تصريح کرد: دانشكده هاي دانشگاه صنعتي شاهرود مي توانند درزمينه هاي مختلف بخصوص در حوزه هايي مانند مديريت خوردگي، مديريت كربن و انرژي، مديريت HSEQ ، خودكفايي تجهيزات و... كمك شاياني به اين منطقه داشته باشند.

لازم به ذكر است پس از اين نشست مقرر شد اساتيد مرتبط دانشگاه با پروژه هاي منطقه چهار، از تاسيسات تقويت فشار ونمايشگاه خود اتكايي بازديد بعمل آورند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر