/
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸

پایان تعمیرات اساسي واحد تثبيت مايعات گازي شرکت پالایش گاز سرخون و قشم

تعميرات اساسي واحد تثبيت مايعات گازي پالايشگاه گاز سرخون با موفقیت کامل به اتمام رسید.
کد خبر : ۳۲۹۱۸
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدحسین نوروزی مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از اتمام تعميرات اساسي واحد تثبيت مايعات گازي (Unit 700) به همت متخصصان توانمند این شرکت خبر داد.

وی افزود : تعميرات اساسي واحد تثبيت مايعات گازي از واحدهاي موثر بر توليد است که با همت و تلاش شبانه روزی متخصصان و کارکنان توانمند این شرکت به اتمام رسيد.

نوروزی اظهار کرد: با توجه به اهميت و ارزش توليدات اين واحد در راستاي خود اتکایی هرچه بيشتر در زمينه تامین بخشی از خوراک پالایشگاه نفت به منظور توليد بنزين و ساير مشتقات گازي، تمامي كاركنان شركت عزم خود را جزم کردند تا با برنامه‌ريزي دقيق، رعايت تمامي اصول ايمني، رعایت مسائل بهداشتی با توجه به وجود ویروس کرونا و استانداردهاي كاري نسبت به اتمام به موقع تعميرات اساسي طبق برنامه‌ زمانبندي و در چرخه قرار گرفتن مجدد این واحد در صنعت پاك، گامي مطمئن در تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري برداشته و همچون گذشته برگي زرين در كارنامه خود به ثبت برسانند.

وی همچنين از زحمات كليه كاركنان به خصوص واحدهاي تعميرات، بهره‌برداري، بازرسي فني، معاونت مهندسي و توسعه، HSE، حمل و نقل، كالا و  همچنين حراست و پشتيباني تقدير و تشكر کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر