/
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

مشارکت 385 نفر از کارکنان منطقه 9 در دوره های آموزش غیرحضوری شرکت انتقال گاز ایران

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز از مشارکت 385 نفر از کارکنان منطقه 9 در دوره های آموزش غیر حضوری شرکت انتقال گاز ایران خبر داد.
کد خبر : ۳۳۱۳۷
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مقدم بیگلریان با اعلام این خبر، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی و تقسیم کار انجام شده در شرکت انتقال گاز ایران، منطقه 9 در سال جاری به عنوان قطب تخصصی آموزش در زمینه HSE و امور پیمان‌ها تعیین شده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا در سال جاری تعداد 17 دوره آموزشی به صورت غیرحضوری و در قالب وبینار برای کلیه کارکنان مناطق عملیات انتقال گاز برگزار شد، افزود: در این دوره های آموزشی 469 نفر معادل 2790 نفر ساعت از مناطق 10 گانه، شرکت کرده‌ند.

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز در ادامه به اهمیت ارتقا سطح دانش و تخصص کارکنان منطقه اشاره کرد و یادآور شد: 385 نفر از کارکنان منطقه معادل 2670 نفر ساعت در 85 دوره آموزش اینترنتی که در سال جاری از سوی سایر مناطق عملیات انتقال گاز برگزار شد، شرکت کرده‌اند.

بیگلریان در پایان، از تلاش های واحد آموزش جهت برگزاری دوره های آموزشی به صورت غیرحضوری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تشکر و قدردانی کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر