/
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران درگفتگو با خبرنگار نبض نفت:

شرکت‌ها تا 30 آذر طرح طبقه‌بندی مشاغل را باید اجرایی کنند

مولایی مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد که شرکت‌ها تا 30 آذر طرح طبقه‌بندی مشاغل را باید اجرایی کنند و مابه‌التفاوت ترمیم حقوق و مزایای کارکنان باید از اول فروردین 1399 محاسبه شود.
کد خبر : ۳۳۵۹۵
تهیه و تولید: خبرنگار افتخاری نبض نفت

ناصر مولایی مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران در گفتگو با خبرنگار «نبض نفت» درباره آخرین وضعیت اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت گفت: دستورالعمل، عناوین مشاغل و فهرست افراد مشمول طی نامه رسمی در تاریخ 30 مهر ابلاغ و مهلت 30  آذر تعیین شد.

مولایی افزود: ابهام خاصی در اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری وجود ندارد. شرکت‌ها وقت بگذارند و کار را نهایی کنند.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران در خصوص برخی از شرکت‌های زیرمجموعه از ابهام در این طرح سخن می‌گویند و تا به امروز نسبت به اجرای این طرح منفعل هستند گفت: چندین جلسه توجیهی برای مسئولان ذی‌ربط برگزار شده است بنابراین آنچه لازم بود ابلاغ شد و همکاران مربوطه وقت بگذارند و کار را نهایی کنند.

مولایی در ادامه اظهار داشت: بخشی از مشاغل در این طرح دیده نشده است که از اداره کل آموزش وزارت نفت پیگیری شده و انجام خواهد شد.

وی افزود: اجرای این طرح مشمول دریافت مابه‌التفاوت ترمیم حقوق و مزایا از اول فروردین 1399 خواهد بود.

لازم به ذکر است که پایگاه خبری نبض نفت در روزهای آینده باز هم موضوع طرح طبقه‌بندی مشاغل را از مسئولان مربوطه پیگیری خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر