/
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

پیام مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت هفته پژوهش و فناوری

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری از تلاش های خستگی ناپذیر پژوهشگران صنعت نفت تقدیر کرد.
کد خبر : ۳۳۶۴۵
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، در پیام مهندس سید عبداله موسوی آمده است :

پژوهش زیر بنای توسعه و حرکت در مسیر توسعه نیازمند رویکرد هوشمندانه و استفاده از توان و قابلیت های داخلی همسو با سیاست های کلان کشور است .

بی تردید شکستن مرزهای علمی و تولید دانش برای کشور اقتدار می آورد، بنابراین برای تحقق اهداف ترسیم شده می بایست برنامه ریزی، سازماندهی و پیوند نزدیک علم و صنعت در سر فصل کار قرار گیرد.

امروز تحقیق، پژوهش، نوآوری، خلاقیت و تولید دانش در راس برنامه های دستیابی به ثبات و پیشرفت در میان ملل مختلف محسوب می شود از این رو صاحبان دانش و اندیشه، نخبگان و  پژوهشگران کشور  می بایست با بهره گیری از همه ظرفیت ها، برای دستیابی به فناوری های نوین تلاش مضاعف به عمل آورند .

ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، از تلاش های ارزشمند و خستگی ناپذیر مجموعه پژوهشگران به  ویژه همکاران عزیز در صنعت نفت قدردانی می نمایم .

امید است به فضل الهی با اندیشه های نو به سوی آینده ای روشن گام بر داشته و با تقویت روحیه پژوهشگری در مسیر توسعه و تعالی میهن اسلامی پیشقدم باشیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر