/
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲

شرکت گاز بوشهر و بنیاد نخبگان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت گاز استان بوشهر و بنیاد نخبگان این استان همسو با اجرای سند راهبردی کشور در امور نخبگان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : ۳۳۶۸۰
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در این باره گفت: تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، علمی تحقیقاتی و فناوری با تأکید ویژه بر بند «ث» ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران همسو با سند راهبردی کشور در امور نخبگان و تقویت و توسعه فعالیت‌های نخبه‌محور در ۱۹ آذرماه امسال امضا شد.

وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، علمی، تحقیقاتی و فناوری در ۶ ماده و به‌مدت یک سال امضا شده و زمینه‌ساز تقویت و تعمیق رویکردهای علمی و پژوهشی و فناورانه، تعامل و تبادل دانش و اطلاعات میان کارشناسان و پژوهشگران دو طرف است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: همکاری مشترک در برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و کارگاه‌های علمی، همایش‌ها و سمینارهای پژوهشی و آموزشی همچنین همکاری در زمینه انتشار مقالات و کتاب‌های علمی حاصل از فعالیت‌های مشترک از اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.

به گفته رحمانی، همکاری درباره برگزاری دوره‌های کارآموزی، کارورزی و بازدیدهای علمی و صنعتی و همکاری در زمینه انجام خدمات مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های پژوهشی در حال اجرا از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر