/
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

مردم اشکالات شبکه برق را به صورت لحظه‌ای گزارش کنند

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: از این پس هموطنان در سراسر کشور می توانند مشکلات و خرابی های شبکه های توزیع را از طریق "اپلکیشین برق من" یا شماره ۱۲۱ اعلام کنند.
کد خبر : ۳۳۷۲۵
نبض نفت - غلامعلی رخشانی مهر، معاون هماهنگی توزیع توانیر در مراسم آغاز عملیات سراسری اصلاح روشنایی معابر کشور گفت: شبکه توزیع برق کشور متشکل از 600 هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط، 300 هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و بیش از 800 هزار ترانسفورماتور هوایی و زمینی است.

وی افزود: این حجم از تأسیسات همواره تعمیر و نگهداری می‌شود اما امسال به منظور ایجاد هم‌افزایی بیشتر، 12 برنامه سراسری تنظیم شد تا در قالب آن بتوانیم تعمیرات شبکه را انجام دهیم.

رخشانی مهر تصریح کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، 12 محور اصلی برای تعمیرات سراسری در پنجشنبه و جمعه آخرهرماه  تدوین شده است .

وی ادامه داد: در قالب این برنامه، حدود  1200 اکیپ عملیاتی با شعار مبنایی تامین نیروی برق برای شهروندان و با محوری اصلی که ماهانه اعلام می شود، نسبت به انجام تعمیرات اقدام می کنند.

رخشانی مهر با بیان اینکه دور بعدی تعمیرات، ویژه تعویض کابل های خودنگهدار  و اصلاح شبکه های فرسوده خواهد بود، خاطرنشان کرد: براین اساس در مکان هایی که شبکه ها در حریم هستند و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می کنند، اقدام  به اصلاح شبکه خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به این که ازاین پس هموطنان  در سراسر کشور می توانند مشکلات و خرابی های شبکه های توزیع را از طریق "اپلکیشین برق من" یا شماره 121 اعلام کنند، تاکید کرد: امکان بارگذاری عکس، فیلم و متن در این اپلیکیشن وجود دارد و مشترکان می توانند در صورت مشاهده مشکلات شبکه، خرابی ها و.... نسبت به گزارش آن به صورت لحظه ای  اقدام کنند .

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر