/
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
سرپرست شركت گاز استان مازندران:

مردم در مصرف گاز صرفه جویی كنند

سرپرست شركت گاز استان مازندران از مشتركان گاز طبیعی درخواست کرد با توجه به برودت هوای سرد در شمال و شمال شرق، مدیریت مصرف و صرفه جویی را در راستای تامین گاز پایدار در دستور كار قرار دهند.
کد خبر : ۳۳۷۷۸
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، حمزه امیرتیموری با اشاره به اهميت رعايت مصرف بهينه گاز طبيعی در سازمان ها و بیان این مطلب، گفت: رعايت توصيه ايمنی و مصرف بهينه منابع انرژی بخصوص گاز طبيعی در ادارات دولتی، امری ضروری و مهم است.

وی ادامه داد: براساس ماده 43 قانون بودجه سال 99، ادارات و ارگان‌های دولتی مكلفند در سال جاری با راهكارهای عملی، 10 درصد از مصرف گاز طبيعی را كاهش دهند و برای رصد اين مصوبه، شركت گاز استان مازندران گروه پايش انرژی را تشكيل داده است.

امیرتیموری افزود: با توجه به اهمیت تامین پایدار گاز طبیعی و پیش بینی های صورت گرفته مبنی بر كاهش دمای استان در روزهای آینده و افزایش میزان مصرف گاز طبیعی، مصرف بهینه گاز طبیعی و رعایت نكات ایمنی توسط مشتركان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرپرست شركت گاز استان مازندران با اشاره به اینكه دمای رفاه اتاق ها بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد تعیین شده، اظهار كرد: استفاده از دماسنج برای تنظیم دمای اتاق، استفاده از پرده های ضخیم، پوشیدن لباس گرم در منزل و عایقكاری موتورخانه ها از ساده ترین راهكارهای صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی است.

امیرتیموری افزود: در حال حاضر، بیش از یک میلیون و چهارصد و هشتاد هزار مشترک از خدمات شرکت گاز استان مازندران بهره‌مند هستند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر