/
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶

پیام تبریک مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت روز پرستار

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به کادر درمانی کشور به ویژه جامعه پرستاری تبریک گفت.
کد خبر : ۳۳۸۰۸
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام مهندس سید عبداله موسوی آمده است:

سالروز ولادت با سعادت اسوه صبر و مهربانی حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار را به مجموعه کادر درمان خاصه پرستاران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

روز تولد عقیله طاهره که به نام روز پرستار نامگذاری شده، فرصتی است تا ایثارگری ها و تلاش های خستگی ناپذیر از خود گذشتگان صدیق را که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند ارج نهاده و یاد شهدای مدافع سلامت را گرامی داریم.

پرستاری حلقه حیاتی از زنجیره سلامت و هنری کم نظیر و تخصصی در جهت خدمت است و خدمت به جامعه موهبتی است برگرفته از گوهر عشق به انسانیت و ارزشمندترین حقیقتی است که یک انسان می تواند در نوع دوستی به آن نائل شود.

خجسته روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به مجموعه تلاشگران کادر درمانی کشور، کارکنان ارجمند شبکه بهداشت و درمان صنعت نفت و علی الخصوص همکاران بزرگوار در فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای مدافعان سلامت و خانواده های آنان  آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر