/
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

بیانیه شرکت نفت فلات قاره ایران به مناسبت روز جهانی مقاومت و نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

شهادت هنر مردان خداست و آنچه تاکنون موجب پایداری و استقامت درخت تنومند و پربار نظام جمهوری اسلامی شده خون پاک همین شهیدان راه حق و حقیقت است.
کد خبر : ۳۴۰۸۲
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، بی تردید شهادت سردار سلیمانی آغاز حرکتی است که مبارزه و مقابله با آمریکا در همه زمینه‌های نظامی، سیاسی، بین‌المللی و علمی و فناوری را بسیار افزون‌تر از قبل می‌کند و انقلاب اسلامی را یک گام به جلوتر می‌برد.

سردار سلیمانی فارغ از همه ابعاد وجودیش، محبوب قلب‌های همه آزادیخواهان جهان و مردم ایران، فارغ از دسته‌بندی‌ها و گرایش‌های سیاسی بود.

امسال در نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حالی یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی می‌داریم که بار دیگر استکبار جهانی به‌ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی با به شهادت رساندن ناجوانمردانه دکتر محسن فخری‌زاده، فتنه دیگری را برای تهدید آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک دیده‌اند.

شرکت نفت فلات قاره ایران ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های شهدا، امام شهیدان و مقام معظم رهبری، بر ادامه راه شهیدان انقلاب و جنگ تحمیلی، همچنین مکتب انسان‌ساز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای هسته‌ای تاکید می‌نماید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر