/
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

ساحل جزيره لاوان پاكسازي شد

مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان با اشاره به پاكسازي مساحتی در حدود 2000 متر مربع از ساحل جزیره لاوان گفت: به دلیل استقرار این شرکت در جزیره و مجاورت با خلیج فارس مسئولیت های اجتماعی مدیریت و کارکنان شرکت نیز در این خصوص دو چندان شده است.
کد خبر : ۳۴۸۱۰
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت پالایش نفت لاوان، محمد علی اخباري به سیاست‌های برنامه ششم توسعه کشور و سایر سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست دریایی اشاره کرد و گفت: حفاظت از سواحل و بهره برداری صحیح از آن بايد بر اساس شاخص های پایداری صورت پذیرد كه رعایت الزامات مرتبط با حوزه محیط زیست دریایی و فرهنگ سازی کمک قابل توجهي به این جريان می كند.

اخباری با بیان اینکه ساحل جزیره لاوان امکان استقرار، تغذیه، زادآوری و پناه گیری برای گروه زیادی از جانداران از جمله لاک پشت های منقارعقابی و مرغان دریایی مهاجر را فراهم كرده است، افزود: به دلیل استقرار این شرکت در جزیره و مجاورت با خلیج فارس مسئولیت های اجتماعی مدیریت و کارکنان شرکت نیز در این خصوص دو چندان شده است.

وي گفت: به اين منظور با هماهنگی اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) درروز یکشنبه  پنجم بهمن ماه سال جاري  طی مراسمی با حضور بیش از 30 نفر از کارکنان و مسئولین شرکت پالایش نفت لاوان ، مساحتی در حدود 2000 متر مربع از ساحل جزیره لاوان پاکسازی شد.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر