/
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
از سوی پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران:

برنامه های فرهنگی ویژه ایام مبارک دهه فجر تشریح شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران برنامه های فرهنگی ویژه ایام مبارک دهه فجر که از سوی این شرکت تدارک دیده شده است را تشریح کرد.
کد خبر : ۳۴۹۵۲
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، علی سالمی با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر  چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: مراسم غبار روبي و عطر افشانی گلزار شهدا و پخش سرودها و نواهاي انقلاب در مساجد و كارگاه هاي شركت از برنامه های است که به این مناسبت اجرا می شود.

وی تبليغات محيطي و آذين بندي كارگاه ها، حركت كاروان شادي در شهرك هاي مسكوني شركت و  برنامه پياده روي خانواده ها با همكاري امور ورزش در شهرك سازمانی قائم و همچنین برگزاري مسابقات فرهنگي را از دیگر برنامه های این پایگاه به مناسبت ایام دهه فجر برشمرد.

سالمی  برپایی مراسم جشن و سخنراني به مناسبت ولادت حضرت زهرا  (س) و روز بزرگداشت مقام زن که با ایام مبارک دهه فجر تقارن یافته را از برنامه های پیش بینی شده در این روزها عنوان کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت  بسیج شرکت ملی حفاری ایران افزود: دیدار با خانواده شهدا و خانواده دو نفر از کارکنان شرکت که مدتی قبل در حین کار مصدوم شدند از برنامه های این پایگاه در این ایام می باشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر