/
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

بهره مندی 1701 خانوار بوشهری تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از اشتراک رایگان گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: درراستای مسوولیت‌های اجتماعی، از ابتدای سال 99 تاکنون، 1071 عدد اشتراک رایگان به خانوارهای تحت پوشش واگذار شده است .
کد خبر : ۳۴۹۵۴
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی با بیان این مطلب، اظهار داشت: بر اساس ماده 88 قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه کشور، در 9 ماهه اول سال جاری، 1701 اشتراک رایگان به خانوارهای تحت پوشش (بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اوقاف) واگذار شده است .

رحمانی افزود: شرکت گاز استان در راستای محرومیت زدایی ، توسعه عدالت اجتماعی  حمایت های خود را در امر گازرسانی به اقصی نقاط استان انجام داده و بر همین اساس، در سال جاری 90 خانواده محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران، 264 خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی، 684 خانوار تحت پوشش کمیته امداد و 33 مشترک تحت پوشش اوقاف و امور خیریه از اشتراک گاز رایگان بهره مند شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ادامه گفت:  مددجویان زیر پوشش سازمان کمیته امداد و بهزیستی در صورتی که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده اند، می توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارایه آن به اداره گاز منطقه، از این امتیاز بهره مند شوند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر