/
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

بازدید مدیرعامل شرکت و مدیران ارشد سازمان بازرسی کل کشور از منطقه خارک

در آستانه دهه فرخنده فجر انقلاب اسلامی، مهندس سلمان‌زاده مدیرعامل و برخی اعضای هیات‌مدیره شرکت به همراه مدیران ارشد سازمان بازرسی کل کشور از منطقه خارکبازدید کردند.
کد خبر : ۳۴۹۷۹














به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی منطقه خارک، مهندس سلمان‌زاده به همراه آقایان آهوچهر، خواجوی و ناصری‌کریموند، همچنین مدیران ارشد سازمان بازرسی کل کشور در روز یازدهم بهمن‌ماه ضمن حضور در منطقه عملیاتی خارگ از بخش‌های مختلف تاسیساتی و فرآورشی منطقه بازدید بعمل آوردند.
در حاشیه این برنامه‌ها این گروه در سایت NGL خارک نیز حضور یافت و با مسئولان شرکت صنایع فراساحل (صف) دیدار و از پیشرفت پروژه و سایت عملیاتی این پروژه بازدید نموده و در جلسه‌ای مسائل و چالش‌ها پیش روی پروژه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در روز دوم حضور هیات مدیریتی در منطقه خارگ، بازدید از مجتمع کارخانجات درود 3 و کارخانجات حوزه خشکی ابوذر و فروزان و اتاق کنترل جدید DCS و کمپ زیتون مختص نیروهای غیر رسمی که آماده افتتاح است، انجام شد .
گفتنی است، جلسه جمع‌بندی و گزارش فعالیت میادین نفتی ابوذر و فروزان و حوزه میدان درود در منطقه خارک در محل سالن جلسات مجموعه شهید صفری نیز برگزار شد و توضیحات کاملی در این خصوص توسط مدیرعامل و رئیس و معاون منطقه به مدیران ارشد سازمان بازرسی کل کشور ارائه شد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر