/
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

رفع مسائل حوزه منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه همدلی

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران در بازدید از پارس جنوبی اظهار کرد: مسائل حوزه منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی باید در سایه همدلی و کارگروهی حل و فصل شود.
کد خبر : ۳۵۰۸۴
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی گاز ایران، ولی‌الله دینی در نشستی تخصصی با مدیرعامل، مدیر منابع انسانی و رؤسای منابع انسانی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این مطلب، گفت: باید فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و متخصصان در این مجتمع بزرگ مشخص و دیده شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا طی این یک‌سال، یادآور شد: متاسفانه با شیوع این ویروس ارتباطی که باید در حوزه منابع انسانی ستاد شرکت ملی گاز ایران با کارکنان و متخصصان مناطق عملیاتی و به‌ویژه با همکاران مجتمع محقق می‌شد، بسیار کم رنگ شد و امیدواریم این مشکل با شیوه‌های نو و جدید برطرف شود.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل گفت: طرح طبقه‌بندی مشاغل سبب می‌شود که شخص در جایگاه خود از مزایای شغلی آن جایگاه بهره‌مند شود. در این باره باید کارگروهی از مجتمع گاز پارس جنوبی و منابع انسانی ستاد شرکت ملی گاز ایران تشکیل شود و این کار با موفقیت به سرانجام برسد.

دینی با اشاره به دیگر طرح‌های اجرایی حوزه منابع انسانی، گفت: طرح بیمه تکمیلی یکی از کارهای مهم بوده که برای پیمانکاران و همه نیروها در حال پرداخت است.

وی در پایان، اظهار کرد: باید روی استانداردها و رویه‌ها کنترل و نظارت بیشتری داشته باشیم، همچنین باید معیارها، انتخاب‌ها و انتصاب‌های روی شایسته‌سالاری و با روش‌های صحیح انجام شود، تا آسیب‌ها در این باره کمتر و عدالت نصبی حکمفرما و رعایت شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر