/
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

رونمایی از نسخه جدید پورتال داخلی و وب‌سایت اینترنتی شرکت نفت فلات قاره ایران

همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، نسخه جدید پورتال داخلی و وب‌سایت اینترنتی شرکت نفت فلات قاره ایران با حضور مهندس سلمان‌زاده مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت رونمایی شد.
کد خبر : ۳۵۳۱۷
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، حسینعلی اسماعیلی رئیس روابط عمومی در این مراسم، راه‌اندازی پورتال و وب‌سایت این شرکت را گام مهمی در جهت معرفی هرچه بیشتر دستاوردها و تلاش‌های کارکنان صنعت نفت دریایی ایران دانست و گفت: پورتال و وب‌سایت جدید از استانداردها و فناوری‌های روز پشتیبانی کرده و امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین محمد براتی رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز گزارشی از روند فعالیت‌های انجام شده در انتخاب پیمانکار و طراحی و پیاده‌سازی پورتال داخلی و وب‌سایت جدید اینترنتی شرکت ارائه کرد. وی با اشاره به تحول اساسی صورت گرفته در وضعیت امنیت اطلاعات و سیستم‌های آنلاین موجود در شرکت افزود: با تلاش همکاران واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات و بهره‌گیری از دانش روز، زیرساخت‌های فنی استفاده شده در وب‌سایت و پورتال داخلی شرکت در سطح استانداردهای بین‌المللی و قابل رقابت با وب‌سایت‌های خارجی است.

گفننی است، پورتال داخلی و وب‌سایت اینترنتی شرکت نفت فلات قاره ایران دارای ویژگی‌های ظاهری جذاب و امنیت بالاست که می‌تواند در ارتقاء جایگاه این شرکت بسیار موثر باشد.

وب‌سایت اینترنتی جدید شرکت نفت فلات قاره در نشانی www.iooc.ir قابل مشاهده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر