/
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس مطرح کرد:

نقش مهم پویش «انرژی‌ _ همدلی» در نهادینه شدن فرهنگ مدیریت مصرف انرژی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان نمود: پویش «انرژی‌ _ همدلی» که با هدف مشارکت همه مردم و خانواده ها اجرا می‌شود، می تواند نقش مهمی در نهادینه شدن فرهنگ مدیریت مصرف انرژی و ایجاد ارزش برای مصرف بهینه ایفا نماید.
کد خبر : ۳۵۳۶۳

به گزارش نبض نفتاحمدرضا خسروی افزود: مشترکان در این پویش به صورت انفرادی و گروهی مشارکت می‌کنند و کاهش ۱۰ ‌درصدی مصرف انرژی (برق و گاز) از اهداف این پویش در فاز اول و مقطع زمانی فعلی در فصل زمستان سال جاری می باشد.

وی با تشریح پويش سراسری انرژی_همدلی افزود: اين پويش به صورت ملي راه اندازي شده و با هدف تشويق تمامی مشترکان و شهروندان با هدف کاهش مصرف انرژي نسبت به دوره مشابه سال قبل برنامه‌ريزي شده است. وی به روش شرکت در این رقابت اشاره کرد و افزود: ارسال پیامک برای مشترکان (توسط شرکت‌های توزیع)، نصب سامانه برق من، وارد شدن دراین سامانه، ثبت شناسه قبض و شرکت در این پویش ، از مراحل ورود به این بخش رقابتی این پویش  است.

وی اظهارداشت: مردم شریف استان فارس می‌توانند با نصب سامانه «برق من» علاوه بر اینکه از خدمات شرکت توزیع برق به صورت غیرحضوری بهره‌مند می‌شوند با پاسخگویی به سوالات و رعایت نکات مدیریت مصرف انرژی به پویش« انرژی_همدلی »بپیوندند و با نصب این سامانه در قرعه کشی هر شب ۱۰ دستگاه تبلت شرکت کنند.

خسروی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از ابتدای شروع فصل سرما با اقدامات مهمی همچون اشاعه مطالب مهم آموزشی مدیریت مصرف انرژی در فضای مجازی استان،برگزاری مسابقه، کشف و ضبط مراکز رمز ارز غیرمجاز، جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز ، تعدیل روشنایی معابر و همکاری مشترکان اداری،  صنعتی ، کشاورزی ، تجاری و ...  نقش مهمی در مدیریت مصرف انرژی داشته است. 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر