/
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

۸۳ پروژه برق‌رسانی دهه فجر در غرب مازندران بهره‌برداری می‌شود

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از افتتاح و بهینه سازی ۸۳ پروژه برق‌رسانی این شرکت با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان ایام الله دهه مبارک فجر در غرب مازندران خبر داد.
کد خبر : ۳۴۸۲۷
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، کیوان فرح‌زاد گفت: در سال جهش تولید این تعداد پروژه برق رسانی و بهینه سازی شبکه های برق در امور هشتگانه این اداره کل به منظور تامین برق مطمئن در فصل تابستان صورت می گیرد.

وی از جمله مهمترین این طرح ها را ۴۰ طرح اصلاح و مرمت شبکه و تقویت ولتاژ با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ،۳۴ طرح تامین برق متقاضیان شهری و روستایی با اعتبار ۹ میلیارد و  ۳۰۰ میلیون تومان و بهره برداری از خط ۲ مداره روستای نصرت آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان نور با پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برشمرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران همچنین از برق رسانی به ۲ روستای بدون برق "کاوه ملک" و "لیه" از توابع بخش مرکزی شهرستان تنکابن به ترتیب با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد.

وی افتتاح ساختمان جدید کارگاه تعمیرات ترانس در تنکابن با ۷۷۰ میلیون تومان سرمایه گذاری، بهره برداری از شبکه کمک به تامین برق چاه های آب کشاورزی در غرب استان با ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار و استقرار هوشمند سازی مراکز اتفاقات شبکه (هما) ۶۹۰ میلیون تومان را از دیگر پروژه های دهه فجر عنوان کرد.

فرح زاد گفت: در دهه فجر امسال کلنگ زنی احداث خط رینگ روستایی گزناسرا بخش چمستان شهرستان نور نیز با ۲ میلیارد تومان اعتبار زده خواهد شد.

وی تعداد مشترکان برق این شرکت در سال ۵۷ را ۲ هزار و ۴۳ کنتور اعلام کرد و ادامه داد : هم اکنون این آمار به ۶۵۰ هزار مشترک رسیده است و میزان مصرف برق در ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب از حدود ۲۲ مگاوات به حدود ۷۱۰ مگاوات رسیده است.

شرکت توزیع برق غرب مازندران ، عهده دار تامین برق ۲۳ شهر ، یکهزار و ۲۵۱ روستا می باشد و شهرستان های محمود آباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، عباس آباد ، کلاردشت ، تنکابن و رامسر زیرپوشش این شرکت هستند.

مازندران دارای ۲ شرکت توزیع نیروی برق یکی در ساری و دیگری در نوشهر است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر