/
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

وزارت نفت موضوع تخصیص تعدیل به پیمان‌های ریالی فاقد تعدیل را باید اجرایی کند

یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت با اشاره به دستورالعمل سازمان برنامه و بودجه از وزارت نفت خواسته موضوع تخصیص تعدیل به پیمان‌های ریالی فاقد تعدیل را اجرایی کند تا مشکلات مربوط به پیمانکاران در این خصوص برطرف شود.
کد خبر : ۳۶۶۰۰
وزارت نفت موضوع تخصیص تعدیل به پیمان‌های ریالی فاقد تعدیل را باید اجرایی کند

به گزارش نبض نفت یکی از مخاطبان با ارسال متن زیر از مسئولان وزارت نفت درخواست کرده موضوع تخصیص تعدیل به پیمان‌های ریالی فاقد تعدیل را اجرایی کند تا پیمانکاران از بلاتکلیفی خارج شوند.

متن ارسالی این مخاطب به شرح زیر است:

با توجه به صدور دستورالعمل سازمان برنامه و بودجه کشور در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۳۹۹ مبنی بر تخصیص تعدیل به پیمان‌های ریالی فاقد تعدیل نوبت سوم، متاسفانه شرکت‌های تابعه وزارت نفت هنوز بعد از گذشت ۳ ماه از این دستورالعمل هیچ اقدامی دراین راستا انجام نداده‌اند و تا بخشنامه داخلی وزارت نفت با موضوع فوق صادر نشود ما بلاتکلیف هستیم که این تخلف از دستور صادر شده توسط سازمان برنامه و بودجه کشور است.

شمار زیادی از پیمان‌ها به دلیل افزایش قیمت‌ها و تورم سرسام آور در سال گذشته یا نیمه کاره باقی مانده یا با ضرر هنگفت پیمانکار به پایان رسید که همه آنها چشم انتظار اجرای این دستورالعمل هستند.

امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامیده شده است مسئولین مربوطه توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند و هرچه سریعتر موانع موجود را از بین ببرند و پشتیبان خیل عظیمی از پیمانکارانی باشند که ادامه حیاتشان به این امر بستگی دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر