/
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

تقویت همکاری با ارتش برای تامین سوخت شناورهای دریایی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده نفتی منطقه هرمزگان در دیدار با فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در بندر عباس از آمادگی کامل برای تامین و تحویل سوخت به شناورهای دریایی خبر داد.
کد خبر : ۳۶۷۴۶
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، در این جلسه عبدالله احمدی کمرپشتی مدیر منطقه گزارشی از نحوه سوخت‌رسانی به جزایر خلیج فارس ارائه کرد و تعدادی از مسئولان توضیحاتی در مورد نحوه انتقال فرآورده‌های نفتی از اسکله‌های نفتی بندرعباس به شناورهای مختلف ارائه دادند.

مدیر منطقه هرمزگان گفت: در زمینه تامین و توزیع سوخت دریایی به ویژه شناورهای نظامی همکاری و تفاهم خوبی با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و همواره این وظیفه خطیر توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با دقت و بدون وقفه انجام شده است.

احمدی کمرپشتی افزود: کارکنان نیروی راهبردی دریایی ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران حق بزرگی در تامین امنیت کشور برگردن مردم دارند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.مدیر منطقه هرمزگان اضافه کرد: تمامی امکانات فنی و عملیاتی اسکله‌های نفتی با حداکثر توان در جهت تامین سوخت مورد نیاز جزایر و شناورهای دریایی، صیادی و نظامی در حال ارائه خدمات هستند و در کنار این برنامه‌ریزی‌ها، هماهنگی‌های لازم از طرف مدیریت‌های ستاد تهران نیز به طور مستمر انجام می‌شود.

در این جلسه فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با تشکر از زحمات کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ماموریت‌های شناورهای دریایی در جهت حفظ امنیت و استقلال کشور عزیزمان است و در این راه با دقت و هوشیاری به وظایف خود عمل می‌کنیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر