/
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
با هدف قطع زنجیره کرونا در صنعت پتروشیمی اجرا می شود:

الزام پتروشیمی ها به رعایت دستورالعمل های ابلاغی مبارزه با شیوع ویروس کرونا

مدیرHSE و دبیر کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد: تمامی شرکت های پتروشیمی ملزم به رعایت دستورالعمل های ابلاغی مبارزه با شیوع ویروس کرونا با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری در صنعت پتروشیمی هستند.
کد خبر : ۳۶۸۰۹

به گزارش نبض نفت داود عمادی مدیر HSE و دبیر کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بر تداوم اجرای اقدام های پیشگیرانه از سوی شرکت های پتروشیمی در مسیر مبارزه با شیوع بیماری کرونا با توجه به آغاز موج چهارم شیوع بیماری کرونا در کشور تاکید کرد.

وی از مدیران و مسئولان صنعت پتروشیمی خواست تا همچون گذشته بر روند اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی با هدف حفظ سلامت کارکنان با جدیت نظارت کنند.

عمادی با بیان این که شناسایی به موقع بیماران و ناقلان اهمیت ویژه ای  دارد و باید زنجیره انتقال بیماری قطع شود گفت: صنعت پتروشیمی صنعتی مهم  و استراتژیک است و حفظ  زنجیره تولید و صیانت از سلامت شاغلان آن از اولیوت ها و اهداف  راهبردی این صنعت پیشرو به شمار می رود.

وی ابراز امیدواری کرد: با اقدام های انجام شده شیوع بیماری کرونا یک بار دیگر تحت کنترل قرار گیرد.

به گزارش نیپنا، مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی پیشتر با بیان این که حفظ آمادگی برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری درتمام ابعاد ضروری است گفته بود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ابلاغ دستورالعمل های پیشگیرانه به کلیه شرکت های پتروشیمی و تاکید ویژه بر تشکیل کمیته های شرایط اضطراری، کاهش حضور و میزان مواجهات و شناسایی گروه های آسیب پذیر خواستار اجرای جدی مصوبات کمیته ها و حفظ هوشیاری صنعت در شناسایی و کنترل موارد مشکوک شده است و باید به این نکته اشاره کرد که شرکت ها اقدام های لازم را معمول کرده اند.


منبع نیپنا
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر