/
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

بیانیه مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت روز جهانی قدس

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به نیابت از کارکنان این شرکت به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر : ۳۷۰۴۵
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در بیانیه دکتر حمید رضا گلپایگانی آمده است:  روز قدس یادآور تکلیفی است که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین معیّن و تاکید داشتند که فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است.

روز قدس، روز جوشش و خشم ملت‌ های مسلمان، تجلی دفاع از حقوق مردم بی دفاع فلسطین، روز عدالتخواهی، استقامت و فریاد انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی می باشد.

در این روز مسلمانان با همبستگی و اتحاد، یکپارچه فریاد می‌ زنند که قدس شریف هرگز در چنگال رژیم غاصب صهیونیستی باقی نخواهد ماند.

امسال با توجه  به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و لزوم   رعایت  پروتکل های  بهداشتی، ما کارکنان ولایت مدار شرکت ملی حفاری ایران اگر نتوانیم در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم  در عهدی که با آرمان های والای امام راحل بسته ایم وفادار و ثابت قدم هستیم و با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می نمائیم.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس،  امیدواریم به فضل پروردگار و حمایت مسلمانان جهان و برکات خون شهدای محور مقاومت به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هرچه زودتر قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی رهایی یابد.  ان شاءالله

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر