/
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کنعانی مقدم:

محسن رضایی تا آخر در عرصه رقابت باقی خواهد ماند

فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات ۱۴۰۰ توضیح داد.
کد خبر : ۳۷۵۷۱

نبض نفت - حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز درباره احتمال کنار رفتن آیت الله رئیسی به نفع سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: درحال حاضر گمانه‌های بسیاری در این زمینه مطرح می‌شود؛ اما باتوجه به عزم  و اراده‌ای که در آیت الله رئیسی وجود دارد بعید است که به نفع فردی کنار برود و تا آخر انتخابات در عرصه حضور خواهد داشت.

او ادامه داد: برخی از نامزدها به هیچ عنوان از عرصه رقابت کنار نخواهند رفت و تا آخر انتخابات از فضای تبلیغاتی که توسط صدا و سیما برای آنها فراهم شده استفاده خواهند کرد. معتقدم که در این انتخابات سه گروه وجود دارد؛ ابتدا افرادی که عزم خود را جزم کرده و با برنامه در انتخابات حاضر شده‌اند، برخی دیگر هیزم انتخابات هستند و صرفا وظیفه گرم کردن تنور انتخابات را برعهده دارند و دسته سوم هم کبریت بدون خطر هستند و حضورشان چندان تاثیری در انتخابات ندارد.

کنعانی مقدم درباره احتمال معرفی سعید محمد به عنوان معاون اول خود توسط محسن رضایی هم گفت:من چنین موضوعی را نشنیدم، اما پیشنهاد ما این بود که افراد نظامی که صلاحیت‌شان احراز نشده مانند ضرغامی، سعید محمد، رستم قاسمی و دهقان ائتلافی را تشکیل دهند با محسن رضایی . من با خصوصیاتی که از محسن رضایی سراغ دارم تا آخر در عرصه رقابت باقی خواهد ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر