/
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
قاضی زاده هاشمی:

به وقتش درباره منابع وام ۵۰۰ میلیون تومانی ازدواج خواهم گفت

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره اعتبار وام ۵۰۰ میلیونی زوج‌های جوان توضیحاتی داد.
کد خبر : ۳۷۵۷۴

نبض نفت - سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد:این فرصت فراهم شده که جوان‌تر‌ها و آن‌هایی که کمتر شناخته شده اند و برای اولین بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده اند در صدا و سیما گفت و گو داشته باشند.

وی افزود:هر برنامه تلویزیونی و یا رادیویی نیاز به برنامه ریزی دارد، اما از اینکه ارتباط گسترده‌ای با تمام مردم داریم، لازم است از صداوسیما تشکر کنیم.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه ایرانیان خارج از کشور تکه‌ای از جان ما هستند که از ما دور هستند و احساس وابستگی آن‌ها به دلیل دوری بیشتر است،گفت:نگرانی‌هایی در رابطه با داخل کشور دارند، چراکه نظام جهانی اخبار خوبی از ایران را مخابره نمی‌کند پس باید با آن‌ها صحبت کنیم تا خیالشان راحت شود.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد:لازم است کسی که میخواهد نفر اول کشور شود، گفت‌وگویی با ایرانیان خارج از کشور داشته باشد سوالات زیادی از سیاست داخلی و خارجی، تولید سرمایه گذاری و... مطرح شد.

وی با تاکید بر اینکه تفاوت‌های بسیاری بین دولت من با سایر دولت‌ها وجود دارد،گفت: کسی لیاقت خدمت به مردم را دارد که با تمام وجود مردم را دوست داشته باشد و مشکل آن‌ها را مشکل خودش بداند.

قاضی زاده هاشمی گفت:دولت، همیشه باید بیدار باشد زمانی برای دولت مشخص نمی‌شود و باید ۲۴ ساعت کار کند به همین دلیل باید جوان، پرانرژی، مسلط به فناوری جهان و... باشد که این موارد از نسل جوان و مجاهد بر می‌آید.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:ان شاءالله افرادی که در این ۴۰ سال خود را آماده کرده اند و مجاهد فی سبیل الله هستند آماده ظهور و بروز هستند،دولت جوان و تازه نفس که ۲۴ ساعت پای کار هستند و مانند سال های دفاع مقدس تمام وقت خود را برای جمهوری اسلامی قرار می دهند.دولت ما به دنبال ثبات و آرامش است و دولت ما دولت سلام است.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص پرداخت وام ۵۰۰ میلیون تومانی به زوج های جوان، گفت: اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی در صندوق ویژه ای که به عنوان اعتبار خانواده یا جوانان در نظر میگیریم، به زوج های جوان برای ۳ مقوله ازدواج، مسکن و اشتغال پیش بینی کرده ایم و این بزرگترین طرح عدالت اجتماعی است.

وی ادامه داد:به موقع درباره منابع آن صحبت خواهم کرد، اجازه دهید آنهایی که عجول هستند قضاوت های خود را انجام دهند فقط امیدوارم بعد از آن شرمنده نشوند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: درباره برنامه های خود برای حضور زنان در دولتش و دلیل انتخابات یک زن به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی، گفت: خانم دکتر شیخی یک نماد است، فرزند شهید، پزشک متخصص نخبه و جوان ، مادر ۳ کودک هستند با این کار خواستیم بگوییم دریچه نگاه ما به دولت، خانواده، جوانان، ایثارگران، نخبگان است.

وی افزود: خانم دکتر شیخی را به عنوان نماد انتخاب کردم چراکه فکر می‌کنم وقتش رسیده زنان در مسئولیت های بلند مرتبه کشور جایگاه جدی تری داشته باشند البته با نگاه جنسیتی مخالف هستم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر