/
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵

دیدار مدیرعامل بانک کشاورزی با خانواده شهید اکبری

مدیرعامل بانک کشاورزی، با اشاره به حادثه تروریستی و ناجوانمردانه منافقان در هفتم تیرماه سال 1360، یاد و خاطره شهدای این واقعه از جمله شهيد حسین اکبری مدیرعامل فقید این بانک را گرامی داشت.
کد خبر : ۳۸۳۰۰
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی به مناسبت سالروز شهادت شهید حسین اکبری،روز سه شنبه هشتم تیرماه سال جاری با فرزند این شهید بزرگوار دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرعامل بانک کشاورزی در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام شهیدان، به خدمات شایسته آنان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره و ابراز امیدواری کرد:به پشتوانه این خدمات در مسیر رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام های بلندتری برداریم.

خدارحمی با تأکید بر نقش و جایگاه مقام والای شهدا و خدمات آنان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهیدان را چراغ راه پیش رو و شهيد حسین اكبری را به عنوان تنها مديرعامل شهيد در نظام بانكی كشور مایه افتخار کارکنان بانک کشاورزی دانست .

بر اساس این گزارش،شهید حسین اکبری در سال 1360 مدیرعامل بانک کشاورزی بود و در هفتم تیرماه همان سال، در اقدام تروریستی منافقین در واقعه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر