/
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد و دانشگاه آزاد همکاری می‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از مسئولان این واحد از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد بازدید کردند و برای همکاری از نزدیک با فعالیت‌های این مجتمع در حوزه تولید گاز طبیعی آشنا شدند.
کد خبر : ۳۸۵۳۴
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسعود طاهری‌لاری پس از بازدید از بخش‌های مختلف این پالایشگاه گفت: هدف از این بازدید ارتباط و همکاری بخش صنعت با واحدهای دانشگاهی، ارائه راهکارها و زمینه‌های مشارکت نخبگان دانشگاهی با صنعت نفت و گاز است.

وی افزود: در این خطه مرزی اقدام‌های ارزشمندی در حوزه تولید گاز طبیعی، تأمین انرژی مصارف خانگی و صنعتی و فرآیندها به ثمر نشسته است و شاهد بهره‌وری در حوزه‌های مختلف عملیاتی هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه ما به‌دنبال رابطه پایدار با صنعت گاز و استفاده از ظرفیت‌های مناطق و واحدهای دانشگاهی در شهرستان‌های این استان هستیم، تصریح کرد: به‌منظور ارتباط صنعت با دانشگاه و استفاده از توانمندی‌های تحقیقاتی یک تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه به‌ویژه در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی امضا می‌شود تا دانشگاه به کمک صنعت بیاید و مسائل تحقیقاتی تکمیل شود و به نتیجه برسد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر