/
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

ارتقای سامانه تلفني 1594 شركت ملي گاز ایران در خراسان رضوي

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با بیان این مطلب که این استان به عنوان اولين استان، سامانه تلفنی 1894 را در دی ماه 1398 با حضور معاون وزير نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران مورد بهره برداری قرار داده است، گفت: در همان زمان پیشنهاد فراهم کردن زیرساخت های لازم و تبدیل این شماره به سامانه کشوری 1594 به ستاد شرکت ملی گاز ایران ارائه شد که پس از ایجاد زیرساخت های لازم، این مهم، تحقق یافت.
کد خبر : ۳۸۸۷۵
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری با اشاره به رونمایی و راه اندازی سامانه تلفنی 1594 در راستای انسجام و یکپارچه سازی فرآیندهای پاسخگویی شرکت ملی گاز ایران در خراسان رضوی اظهار کرد: تلفن 1594 شماره جدید و کشوری مرکز خدمات الکترونیک و ارتباطات مردمی شرکت گاز است و شهروندان محترم می توانند از طریق تماس با این سامانه از خدمات غیرحضوری آن بهره مند شوند.

وی با تاکید بر اهمیت تکریم و مشتری‌مداری در شرکت گاز استان خراسان رضوی افزود: ثبت شماره تلفن همراه، اعلام میزان بدهی، امکان پرداخت قبوض با قابلیت وصل آنی، پیگیری اسناد مالی پیمانکاران و مراحل نصب کنتور، علمک و توسعه شبکه از مزایای استفاده از این سامانه است.

افتخاری گفت: شهروندان محترم می توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی 1594 و گفتگو با کارشناسان مرکز خدمات الکترونیک و ارتباطات مردمی، نسبت به انتقال پیشنهادات و انتقادات خود اقدام کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، ارائه راهکارهای ایمنی درباره نحوه استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی و وسایل گازسوز، از دیگر کارکردهای این سامانه است که در راستای عمل به سیاست های مسئولیت اجتماعی شرکت گاز برای توسعه فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه انجام می شود.

افتخاری یادآور شد: شهروندان گرامی می توانند علاوه بر سامانه تلفن 1594 از خدمات الکترونیک تارنمای ارتباط با مشتریان این شرکت به آدرس www.egas.ir هم استفاده کنند.

گفتنی است، شرکت گاز استان خراسان رضوی وظیفه تامین گاز طبیعی دو میلیون و 485 هزار مشترک را بر عهده دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر