/
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷

حرکت پیشتازانه وزارت نفت در راه‌اندازی پارک نوآوری و فناوری

رئیس پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران با اشاره به مسیر پرشتاب توسعه فناوری در دنیا و ضرورت همگامی با این روند، گفت: حرکت وزارت نفت در راه‌اندازی پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، حرکتی پیشتازانه بوده است.
کد خبر : ۳۹۲۵۴
به گزارش نبض نفت، ناصر سلطانی امروز (دوشنبه، ۱۸ مردادماه) در آیین امضای موافقت‌نامه‌های همکاری میان پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور گفت: ما نوابغ زیادی در کشور داریم و امروز دانشگاه‌های فنی ایران پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه‌ای کرده‌اند که باید از ظرفیت آنان به خوبی استفاده شود.

وی افزود: وقتی خارج از ایران تحصیل می‌کردم یاد گرفتم اسراف در راه علم حرام نیست و هر چه در این زمینه بیشتر فعالیت کنیم، مزایای بیشتری نصیب کشور و صنایع ما خواهد شد.

سلطانی راه‌اندازی پارک‌های علم و فناوری را مصداق حرکتی پژوهشی عنوان کرد و با قدردانی از حمایت‌ها و تلاش‌های وزارت نفت در این زمینه، گفت: آقای زنگنه همیشه چندگام جلوتر از روندهای جاری گام برمی‌داشتند و در راه‌اندازی پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت هم این حرکت پیشتازانه نمایان شد.

پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت امروز هشت موافقت‌نامه همکاری با دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور امضا کرد که در این میان، یکی از موافقت‌نامه‌ها با هدف ایجاد مرکز نوآوری مشترک، با پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران امضا شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر