/
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

اوجی گزینه‌ای از درون خانواده صنعت نفت است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی انتخاب جواد اوجی برای تصدی وزارت نفت را انتخابی مناسب دانست و گفت: اوجی گزینه‌ای از درون خانواده صنعت نفت است.
کد خبر : ۳۹۳۴۲
نبض نفت - محمد باقری، معرفی جواد اوجی به‌عنوان وزیر پیشنهادی نفت دولت سیزدهم را انتخابی مناسب دانست و گفت: وی گزینه‌ای از درون صنعت و خانواده نفت است و سابقه فعالیت در رده‌های مختلف مدیریتی تا سمت مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: از این نظر معتقدم مشکلی از نظر سوابق و توانایی در گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای وزارت نفت وجود ندارد، اکنون شانتاژها و فعالیت‌های خبری به راه افتاده و اعتقاد بنده بر این است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همه افراد باید جانب انصاف را رعایت کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت و وزیران پیشنهادی باید آمادگی داشته باشند که با رصد دقیق این شانتاژها و حاشیه‌ها پاسخ مناسب به آنها بدهند، به هر حال با سوابق اجرایی و تحصیلات وزیر پیشنهادی نفت، ایشان را گزینه‌ای مناسب می‌دانم.

نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معتقدم اوجی باید با تصدی این پست، توسعه میدان‌های نفت و گاز مشترک و پالایشگاه‌ها و در عین حال حمایت از بخش خصوصی در پتروپالایشگاه‌ها را نیز مدنظر قرار دهد.

منبع: نشریه مشعل

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر