/
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
احمدی در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو:

«محرابیان»می‌تواند مشکلات وزارت نیرو راحل کند/ او تجارب خوبی دارد

نماینده مردم کنگان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی نیرو مرد میدان است و از عهده رفع مشکلات این وزارتخانه به خوبی برمی‌آید.
کد خبر : ۳۹۵۷۹
به گزارش نبض نفت؛ حجت الاسلام موسی احمدی در جلسه علنی عصر امروز چهارشنبه (۳ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو،گفت: محرابیان از سوابق درخشان اجرایی و مدیریتی برخوردار است و تاکنون دو بار از مجلس رأی اعتماد گرفته است.

وی بیان کرد: وی در مسئولیت های قبلی خود بیش از ۹ هزار طرح و پروژه بزرگ را در حوزه های سد، پالایشگاه، پتروشیمی و توسعه میعانات نفتی و گازی عملیاتی کرد و همچنین مجری طرح نوسازی ناوگان خودرویی کشور بود و در جهت توسعه حمل و نقل عمومی هم اقدامات درخوری را انجام داد.

نماینده مردم کنگان در مجلس متذکر شد: محرابیان عضو شورای عالی فنی کشور و عضو شورای عالی پول و اعتبار بوده و مسئولیت های زیادی در بخش های مختلف کشور تاکنون داشته است. همچنین تحصیلات دانشگاهی وی با وزارت نیرو، ارتباط کامل دارد.

احمدی گفت: محرابیان در دوران مسئولیت های قبلی خود توانست ۱۳ طرح نیروگاهی و ۱۲ طرح مربوط به شبکه فاضلاب را به اتمام برساند و به مرحله اجرا درآورد.

وی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نیرو از جنس مردم است و درد و مشکلات آنان را به خوبی می داند و سوابق وی هم گویای آن است که برای رفع مشکلات مردم برنامه های جدی خواهد داشت.

نماینده مردم کنگان در مجلس افزود: محرابیان از تعامل بسیار خوبی برخوردار است و ما به فردی نیاز داریم که در کوتاه مدت بتواند مشکلات حوزه وزارت نیرو را حل کند که وی مرد این میدان است و می تواند این موضوع را محقق کند.

احمدی اظهارداشت: با توجه به مشکلات امروز آب و برق کشور لازم است فردی جهادی و انقلابی سکان دار این وزارتخانه شود و محرابیان فردی است که امتحان خود را پس داده و صاحب ایده است و همچنین دانش و تخصص لازم را در این حوزه دارد و امروز دیگر جای آزمون و خطا نیست و باید از فردی مقتدر مانند محرابیان برای تصدی این وزارتخانه استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه همگی از نقش بی بدیل آب و برق در زندگی خود مطلع هستیم، گفت: تأمین آب و برق از محوری ترین اقدامات دولت هاست و وزیر پیشنهادی نیرو در این باره برنامه دارد. همچنین یکی از برنامه های اصلی وی، استفاده از ظرفیت های دریا است. علاوه بر این ساحل نشینان خلیج فارس منتظر وعده هایی هستند که در زمینه آب شیرین کن ها داده شده بود که وزیر پیشنهادی نیرو در این باره هم برنامه دارد.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر