/
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
مدیرعامل شرکت گاز استان توضیح داد:

دلیل قطعی ۷ ساعته گاز برخی مناطق تهران

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران گفت: با توجه به این که مصارف خانگی در تابستان پایین‌تر است، اقدامات اصلاحی در این فصل انجام می‌شود و به همین دلیل ممکن است برخی مناطق به صورت مقطعی با قطعی مواجه شویم.
کد خبر : ۳۹۷۸۹
به گزارش نبض نفت، شرکت گاز استان تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده که دوشنبه به مدت ۷ ساعت گاز برخی مناطق تهران قطع می‌شود، بر اساس این اطلاعیه روز دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ از ساعت ۹ صبح تا حدود ساعت ۱۶ بعد از ظهر قطع خواهد شد.

سعید توکلی در این باره اظهار داشت: ما اقدامات اصلاحی از جمله تعمیرات شبکه، احتمال نیاز به تعویض شیرها، اقدامات توسعه‌ای و یا اقدامات پیشگیرانه در صورت احتمال وقوع زلزله و یا سیل را به فصل تابستان موکول می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به این که مصارف خانگی در تابستان پایین‌تر است، اقدامات اصلاحی در این فصل انجام می‌شود و به همین دلیل ممکن است برخی مناطق به صورت مقطعی با قطعی مواجه شویم.

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران تاکید کرد: طی چند روز گذشته اقداماتی نظیر نصب شیر‌های قطع‌کن جهت پروژه مقاوم‌سازی و مقابله با زلزله، رفع نشتی شبکه و تاسیسات، تعمیرات و توسعه شبکه را در دستور کار قرار دادیم.

وی همچنین با بیان اینکه در زمینه قطعی‌های احتمالی در هر منطقه‌ای قبلا اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد،  گفت: برخی مناطق نیز مصرف‌کنندگان جدیدی به شبکه اضافه شده‌اند که برای اتصال به شبکه مجبور به قطعی گاز در منطقه مربوطه هستیم.

توکلی یادآور شد: طی تعمیرات شبکه گاز؛ باید استاندارد‌های لازم انجام شود، بنابراین گاز را برای مدتی قطع می‌کنیم تا از آسیب و خطرات احتمالی جلوگیری بعمل آید.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات جهت آمادگی برای زمستان در حال انجام است و در این رابطه پروژه‌هایی تعریف کردیم که مطابق برنامه پیش می‌رود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر