/
۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
سهام عدالت

ارزش سهام عدالت افزایش یافت / سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چند؟

ارزش سهام عدالت در پایان معاملات روز گذشته (دوشنبه 12 مهرماه) افزایش یافت.
کد خبر : ۴۰۳۵۲
به گزارش نبض نفت: روز گذشته (دوشنبه 12 مهرماه) شاخص کل بورس تهران با رشد ۴۲۰۰ واحدی در ابتدای بازار در ارتفاع یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد قرار گرفت. در ابتدای معاملات روز دوشنبه دو گروه خودرویی و بانکی با روند مثبت آغاز شدند و در ادامه معاملات در گروه خودرویی کمی افت داشت، اما گروه بانکی روند مثبت تری را دنبال کرد و قیمت سهام بیشتر نماد‌های گروه بانکی افزایش یافت.
در پایان بازار سهام در روز گذشته (دوشنبه 12 مهرماه) شاخص کل بورس تهران ۸۰۳۶ واحد رشد کرد و به عدد یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحدی رسید. نماد‌های فارس، شپنا و شبندر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. ومعادن، فولاد و کالا سه نمادی بودند که مانع از رشد بیشتر شاخص بورس شدند. اغلب نماد‌های موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با افزایش قیمت مواجه شدند؛ همچنین نمادهای بانکی و خودرویی تاثیر  بسزایی در رشد سهام عدالت داشتند.
ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
در پایان معاملات روز گذشته (دوشنبه 12 مهرماه) بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۶۷۸ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۹ درصد معادل ۱۳۵ هزار و ۳۸۷ تومان افزایش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۴۰۶ تومان رسیده است.
ارزش جزییات سبد سهام عدالت را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر