/
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
مالک شریعتی در واکنش به تغییر ساعت طرح ترافیک تهران:

ورود به طرح ترافیک برای یک مرتبه رایگان باشد/ شهردار تهران سه‌شنبه به مجلس می‌آید

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به حضور شهردار تهران در روز سه شنبه در مجلس، گفت: یکی از موضوعاتی که در جلسات فراکسیون‌های مجلس با شهردار تهران مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، مسئله تغییر ساعت طرح ترافیک تهران خواهد بود، معتقدم یک مرتبه ورود به طرح ترافیک باید رایگان باشد.
کد خبر : ۴۰۷۴۵

نبض نفت- مالک شریعتی نیاسر درباره تصمیم جدید شهرداری تهران مبنی بر شروع طرح ترافیک از ساعت ۷:۳۰ صبح به جای ۸:۳۰ و تغییر ساعت پایان طرح ترافیک از۱۶:۳۰ به ساعت ۱۷:۳۰، عنوان کرد: با توجه به افزایش سرعت واکسیناسیون و نزدیک شدن به موعد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و افزایش ترددها در شهر، برای کنترل ترافیک و جلوگیری از آلودگی هوا باید به تدریج شرایط طرح ترافیک نیز به حالت سابق خود بازگردد.

فقط شهروندانی که واکسینه شدن بتوانند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه البته حتما در این راستا باید حمل و نقل عمومی توسعه یابد، افزود: از سوی دیگر باید نظارت دقیقی صورت گیرد تا فقط شهروندانی از حمل و نقل عمومی استفاده کنند کهواکسینه شده‌اند.

وی تأکید کرد: اما اگر قرار باشد، طرح ترافیک به حالت اولیه خود یعنی زمان پیش از شیوع ویروس کرونا بازگردد، حتما باید یک مرتبه ورود و خروج از طرح برای شهروندان آزاد باشد تا مردم دغدغه‌ای نسبت به این موضوع نداشته باشند.

شریعتی تصریح کرد: با این روش نگرانی‌ها نسبت به ترافیک در منطقه طرح، آلودگی هوا و شیوع کرونا کمتر می‌شود و نگرانی‌ شهروندان نیز برای استفاده از حمل و نقل عمومی نیز کاهش می‌یابد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با یادآوری اینکه در روز سه شنبه شهردار تهران در مجلس حاضر می‌شود، گفت: شهردار تهران برای حضور در جلسه مشترک با کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، فراکسیون مدیریت شهری و فراکسیون محیط زیست در مجلس حاضر خواهد شد که یکی از اصلی ترین موضوعات، در این جلسات، همین موضوع تغییر ساعت طرح ترافیک است.

                                                                                                                                                       منبع:خانه ملت

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر