/
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
عضو کمیسیون انرژی مجلس

دلایل تاخیر در امداد و نجات سانچی باید بررسی شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: پس از بررسی همه جوانب حادثه سانچی و ارایه گزارش کار شناسی آن درباره قصور یا عمدی بودن حادثه صحبت به میان آید.
کد خبر : ۴۰۸۲

علی گلمرادی نماینده ماهشهر،بندر امام خمینی ، امیدیه و هندیجان در گفتگو با نبض نفت اظهارداشت: اعتقاد ما بر اين است كه ما در ديپلماسي خارجي خود در اين موضوع ضعيف عمل كرديم و نتوانستيم به موقع كمك كنيم به نفتكش ايراني و اين نفتكش به طور كامل سوخت و ما نزديك ٣٠ نفر از هموطنان عزيز خود را از دست داديم.
وی با تسلیت به خانواده داغدار جان باختگان نفت کش سانچی گفت: اين عزيزان در جبهه اقتصادي كشور جان خودشان را از دست دادند و در راستاي كمك به كشور در بحث توليد و اقتصاد كشور در حال انجام ماموريت بودند و طبيعي است كه حتما بايد خانواده محترم اين عزيزان كه جان خود را به خاطر مسائل اقتصادي كشور از دست داده اند مورد توجه قرار گيرند و حمايت جدي از طرف دولت و مجلس از طرف اين خانواده ها قرار گيرد.
نماینده ماهشهر،بندر امام خمینی ، امیدیه و هندیجان با اشاره به شایعه عمدی بودن حادثه سانچی تصریح کرد:هنوز زود است كه راجع به اين موضوع قضاوت كنيم و بايد منتظر بمانيم كارهاي كارشناسي انجام شود.
گلمرادی یادآورشد: در جلسه ای که در هفته آينده  با حضور وزاري مربوطه جلسه تشكيل مي شود بهتر مي شود قضاوت كرد بنابراین  بهتر است تا اعلام نتيجه نهايي  صبر کنیم.
وی با بیان اینکه متاسفانه در حادثه سانچی خلا خبری زیادی وجود داشت گفت: همه جوانب باید بررسی بشود و گزارش کار شناسی آن باید منتشر بشود و بعد از آن درباره قصوری یا عمدی بودن حادثه صحبت به میان آورد.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

تهیه کننده سید مسعود حسینی
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر