/
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
مدیرعامل بانک ایران زمین:

تولد اولین نئو بانک واقعی با همکاری مشترک “های وب" و شرکت آوا متعلق به بانک ایران زمین

اولین نئوبانک واقعی کشور با همکاری مشترک شرکت “های وب” و شرکت آوا متعلق به بانک ایران زمین در راستای ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به مشتریان ایجاد و به زودی به مردم ارائه خدمت خواهد کرد.
کد خبر : ۴۱۱۹۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک  ایران زمین،عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، در مراسم انعقاد قرارداد بین شرکت های آوا متعلق به ایران زمین و های وب (داده گستر عصر نوین) در راستای ارائه خدمات مالی و بانکی با محوریت بانکداری دیجیتال، اظهار داشت: نگاه مجموعه بانک ایران زمین خلق ارزش در راستای ارائه خدمات نوین بانکی و مالی به مشتریان است و در این راستا حضور مجموعه های بزرگی چون های وب می تواند تسریع کننده و راه گشا باشد.

عبدالمجید پورسعید در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات همکاران گفت: پس از چندین سال تلاش مجدانه همکاران در بانک ایران زمین این امکان فراهم شده است سرویس های بانکی را در یک نئو بانک پیاده سازی کنیم و بر اساس بستری که ایجاد شده است بتوانیم خدماتی را به مردم ارائه دهیم که ارزش افزوده فراوانی دارد.

مدیرعامل بانک ایران زمین افزود: ظرفیت و بستر لازم برای ارائه خدمات و سرویس های بیشتر در حوزه بانکداری دیجیتال به مشتریان در بانک ایران زمین فراهم است و با پتانسیل موجود خلق خدمات جدید از اهمیت بالایی برخوردار است.

پورسعید ضمن تاکید بر ارائه خدمات جدید به مشتریان افزود: ایجاد خدمات جدید در توسعه کسب و کارهای مختلف و تامین نیازهای مردم تاثیر بسزایی خواهد داشت و ما با اطمینان این خدمات را در اختیار شرکت "های وب" و در نهایت مشتریان قرار خواهیم داد.

خلق یک ارزش جدید از اهداف این همکاری مشترک بین بانک ایران زمین و شرکت های وب خواهد بود

در ادامه جلسه سید ایمان میری مدیرعامل شرکت های وب دلیل انتخاب بانک ایران زمین جهت انعقاد قرارداد را چابکی و پیشینه بانک ایران زمین در خلق یک ارزش جدید دانست و گفت: در حال حاضر اکثر مجموعه ها همان سرویس های معمول را ارائه می دهند. اما این امر مستلزم این است که هر دو مجموعه چابکی را اساس خود قرار دهند و به نتیجه مطلوب برسند

میری افزود: هدف ارائه سرویس هایی است که در حال حاضر در اختیار مشتریان نیست و شرکت های وب با همکاری بانک و با رعایت چارچوب های بانک مرکزی اما با نوآوری این موضوع را محقق خواهد کرد.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از پتانسیل جوان و تحصیل کرده این دو شرکت برای راه اندازی این نئوبانک اظهار امیدواری کرد: به طور حتم با توجه به ظرفیت ها و استراتژی های تعریف شده در خصوص حضور در بازار کسب و کار حرف ها و ایده های جدیدی رونمایی خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر