/
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
بانك صنعت و معدن

بازدید رییس جمهور از واحد تولیدی سرجین بافت زنجان و دستور برای رفع مشكل آن

رییس جمهور از شركت سرجین بافت زنجان كه توسط بانك صنعت و معدن تأمين مالي شده است، بازديد نمود و برای حل مشکل این واحد به وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار زنجان ماموریت داد.
کد خبر : ۴۱۲۵۵
به گزارش نبض نفت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، آیت الله سید ابراهیم رئیسی به اتفاق هيأت همراه روز پنجشنبه بيست و هفتم آبانماه در سفر به استان زنجان در محل کارخانه سرجین بافت حضور يافت و اظهار داشت: روند کار این شرکت سالهای گذشته بسیار عادی بود که با تحریم های ظالمانه اعمال شده، به مشکلات ناخواسته ای برخورد که باید مسایل آن در کمترین زمان ممکن حل شود و به چرخه تولید بازگردد.

وی با بیان اینکه این کارخانه در مرحله اول یک هزار و ۵۰۰ نفر نیرو جذب خواهد کرد تأكيد كرد: مسؤلان استان نسبت به نبود هیچ سوء نظر و سوء جریانی در این کارخانه اتفاق نظر دارند و نباید نسبت به رفع مشکل آن تعلل شود و با کمک دولت و مسؤلان استانی مشکل این واحد تا حداکثر یک ماه آینده رفع شود.

شرکت تولیدی سرجین بافت درسال 1390 با هدف تولید پوشاک به ظرفيت 7 ميليون و 400 ثوب در سال و با اشتغالزايي1582 نفر به طور مستقيم در شهر زنجان افتتاح گردیده و از سوي بانك صنعت و معدن 100 میلیارد ریال تسهيلات ريالي و 35 ميليون و 784 هزار دلار تسهيلات ارزي براي اين شركت مصوب شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر