/
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا)

حضور وزارت نفت در سومین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا)

وزارت نفت و چهار شرکت اصلی آن برای نخستین بار در سومین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا) که با هدف شناسایی نیازهای پژوهشی و فناورانه، بسترسازی برای تجاری سازی یافته های پژوهشی و فناوری های توسعه یافته طی ۴ روز برگزار می شود، حضور می یابد.
کد خبر : ۴۱۷۳۷
به گزارش نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پارک نوآوری وفناوری صنعت نفت، همچنین این پارک به نمایندگی از صنعت نفت با برپایی یک پاویون ۲ رویداد با عناوین "عرضه و تقاضای فناوری ها و ارتقای نوآوری در زنجیره ارزش شرکت ملی گاز ایران" و " نیاز فناورانه پتروشیمی کارون و صنعت پلی یورتان کشور" درایام نمایشگاه برگزار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش تستا نمایشگاه معکوس و مبتنی بر تقاضای فناوری است که در آن شرکت ها و سازمان های متقاضی، ظرفیت های توسعه ای و نیازمندی های تکنولوژیکی را مستند می کند و آماده ارایه نیازمندی های فناورانه خود به صاحبان فناوری می شوند. از اینرو این نمایشگاه با هدف شناسایی نیازهای پژوهشی و فناورانه، بسترسازی برای تجاری سازی یافته های پژوهشی  فناوری های توسعه یافته و همچنین برقراری ارتباط سازنده میان بخش عرضه و تقاضای فناوری کشور برگزار خواهد شد.

گفتنی است دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) در راستای تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از ساخت داخل، از سال ۱۳۹۷ اقدام به برگزاری نمایشگاه تقاضا محور تستا کرده است.

پاویون صنعت نفت در سالن شماره ۷ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی از ۲۳ الی ۲۶ آذر آماده بازدید پژوهشگران، مدیران، خبرنگاران، کارکنان صنعت نفت و سایر علاقه مندان می باشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر