/
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

مشكلات مردم شهرستان بهاباد استان یزد، زیر ذره بین وزیر اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفره یک روزه به شهرستان بهاباد ضمن دیدار با مردم این شهرستان، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داده ‌و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.
کد خبر : ۴۱۹۱۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، جلوگیری از فعالیت معدن همیجان، انتقال حساب امور مالیاتی و تامین اجتماعی معدن چاگزف به شهرستان، تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمت، اجرای طرح های عمرانی از جمله فاضلاب شهری، احداث پمپ بنزین و پمپ گاز در شهرستان از جمله خواسته های مردم شهرستان بهاباد است که در این دیدار مطرح شد.

ایجاد اداره مستقل میراث فرهنگی، مشکل بیمه ایثارگران، احداث ساختمان حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی، جلوگیری از تعدیل آب چاه های کشاورزی، راه اندازی شعب بانک تخصصی، رفع مشکل کم آبی و تخفیف عوارض معدنی مطابق قانون از  جمله دیگر مشکلات مطرح شده در ملاقات مردم با وزیر اقتصاد بود.

سید احسان خاندوزی در این دیدار ضمن استماع مشکلات مردم و تاکید بر رفع آن گفت: مشکلات مطرح شده جمع بندی و به رئیس جمهوری ارائه و نسبت به پیگیری آن اقدام می شود.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از رئیس جمهوری روز جمعه، مهمان مردم شهرستان های بهاباد و بافق می باشد.

حضور در گلزار شهدا، بررسی مسایل و مشکلات مردم و صاحبان صنایع و معادن در حوزه های بانکی، بیمه ای، مالیاتی، اموال تملیکی و بورس و غیره، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان های بهاباد و بافق، بازدید از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق و بازدید از مجموعه ورزشی کارگران بافق از جمله برنامه های سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان یزد می باشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر