/
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
پرسش های نمایندگان

اوجی در کمیسیون انرژی مجلس به پرسش‌های نمایندگان پاسخ داد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت با حضور در این کمیسیون به برخی پرسش‌های نمایندگان مجلس پاسخ داد.
کد خبر : ۴۲۸۱۷
نبض نفت-مصطفی نخعی در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه، پنجم بهمن‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور جواد اوجی، وزیر نفت برگزار شد اشاره کرد و گفت: وزیر نفت با حضور در این کمیسیون به برخی پرسش‌های نمایندگان مجلس پاسخ داد.

وی با بیان اینکه موضوع تسریع گازرسانی به استان آذربایجان غربی یکی از پرسش‌ها بود، افزود: وزیر نفت به این پرسش پاسخ داد که نماینده سوال کننده نیز از پاسخ‌های وزیر به‌صورت مشروط قانع شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عمل نکردن پالایشگاه‌ امام خمینی (ره) شازند به وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی خود موضوع دیگر نشست امروز کمیسیون انرژی بود که در نهایت مقرر شد در این باره کمیته‌ای تشکیل و پس از انجام بررسی‌های لازم، نماینده سوال‌کننده قانع شدن یا قانع نشدن خود را به کمیسیون اعلام کند.

نخعی اظهار کرد: پرسش یکی دیگر از نمایندگان درباره مازوت‌ سوزی در بعضی از نیروگاه‌های کشور و آلودگی هوای ناشی از آن بود که مقرر شد ابتدا مستنداتی تکمیلی از سوی معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت در اختیار این نماینده قرار گیرد و در ادامه نماینده سوال‌کننده نظر خود را درباره موضوع به کمیسیون ارائه دهد و در صورت قانع نشدن، این سوال به صحن علنی ارسال شود.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر