/
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
افزایش فروش نفت

افزایش فروش نفت باعث ناراحتی دشمنان خارجی شده

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام های مثبت وزرارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در چندماه اخیر،گفت:افزایش فروش نفت باعث ناراحتی دشمنان خارجی شده است.
کد خبر : ۴۲۹۱۱
نبض نفت-فریدون حسنوند با اشاره به برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان خوزستان با حضور رئیس جمهوری،گفت:دراین نشست موارد متعدد با استان خوزستان،فعالیت های گذشته،اقدام های آیندهو همچنین دستاوردهای وزارت نفت در چند وقت اخیر مطرح شد.

*موفقیت قابل توجه در بخش فروش نفت*

نماینده مردم اندیمشک با بیان اینکه در بخش فروش نفت به همت وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران موفقیت های خوبی رقمخورده است،گفت:حداقل 40 درصد افزایش فروش داشته ایم و پول حاصل از آن نیز بازگشته است.

*تولید حداکثری گاز؛جز دستاوردهای مهم*

حسنوند افزود:توجه به اینکهسال سردی را پشت سر گذاشته ایم در بخش تولید وتامین گاز مشکلی نبوده است و این جزو دستاوردهای مهم وزارت نفت است که در بخش تامین گاز مصرفی مردم اختلالی ایجاد نشده است.

*دیپلماسی انرژی می تواند راهشگا باشد*

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه دربخش سواپ نیز اتفاقات خوبی رقم خورده است که می تواند بخشی از مشکلات ما را حل کند،گفت:دربخش انعقاد قراردادها با کشورهایی مانند روسیه ،چین و ترکمنستان و انتقال فناوری از سوی وزارت نفت و شرکت ملی نفت دستاوردهای خوبی محقق شده است که می تواند راهگشا باشد.
وی افزود:اگر این روند مثبت در وزارت نفت و شرکت ملی نفت ادامه داشته باشد در حوزه تولید و اشتغال نیز روزهای خوبی را در پیش خواهیم داشت.

*فضای مسموم رسانه ای برای سست کردن اراده مسئولین است*

حسنوند با اشاره به اینکه تخریب ها نباید باعث دلسردی شود،اظهار کرد:فضای مسموم رسانه ای که در چند وقت اخیر ایجاد شده است دلایل متعدد دارد که بخشی از آن می تواند به دنبال منفعل کردن اقداماتی باشد که در چند وقت اخیر انجام شده است؛سست کردن اراده مسئولین وزارت نفت نیز می تواند یکی از اهدافی باشد که در این فضای مسموم رسانه ای دنبال می شود.

*افزایش فروش نفت باعث ناراحتی دشمنان خارجی است*

وی تصریح کرد:اقدامات خوبی مانند افزایش فروش نفت و توسعه طرح ها محقق شده که باعث ناراحتی دشمنان خارجی است و آنها به دنبال ایجاد فضایی هستند که دوستان ما در وزارت نفت نتوانند اجرای ماموریت ها را به خوبی ادامه دهند.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر