/
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

مشکلاتی که در رستوران‌های شرکت نفت امیدیه همچنان ادامه دارد

کارکنان رستوران‌های شرکت نفت امیدیه همچنان منتظر طرح طبقه‌بندی مشاغل هستند و از مسئولان این شرکت خواسته‌اند به صورت جدی مشکلات این قشر را پیگیری و حل کنند.
کد خبر : ۴۳۱۷۲
صدای مخاطب-به گزارش نبض نفت یکی از کارکنان رستوران‌های شرکت نفت امیدیه همچنان که خود را نماینده این کارگران عنوان کرده از مسئولان این شرکت خواسته به مشکلات آنها رسیدگی کنند. متن ارسالی این مخاطب به شرح زیر است:

بنده یکی از کارگران(نماینده کارگران) رستوران‌های شرکت نفت امیدیه هستم که مدتی پیش در مورد برخی مشکلاتی که با آن مواجه بودیم با پایگاه خبری نبض نفت در میان گذاشتیم. متأسفانه تا به حال هیچ گونه اقدامی برای حل مشکلات مطرح شده نشده است. یکی از مهم ترین مشکلات اجرا نکردن طرح طبقه‌بندی مشاغل بوده که متأسفانه هیچ گونه جواب و راهکاری برای ما در نظر نگرفته‌اند.

باتوجه به اینکه فشار اقتصادی بر روی قشر ضعیف کارگر بسیار زیاد است و از طرفی به خاطر نزدیک شدن به سال جدید هستیم هنوز هیچ کار مثبتی برای پرداخت صورت نگرفته است.

از شما به عنوان رسانه حامی نیروهای جامعه کارگری خواهشمندیم در صورت امکان باز هم صدای ما قشرضعیف کارگران رستوران‌های شرکت نفت امیدیه را به مسؤلان بالاتر برسانید تا حدأقل تا قبل از سال جدید نتیجه و اقدامی صورت بگیرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر