/
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶

حضور یک نیروی خوشنام با کوله‌باری از تجربه در گروه نفت و گاز پارسيان

دکتر قنبری که از افراد پاکدست و خوشنام در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور است به عنوان مديرعامل شركت گروه نفت و گاز پارسيان منصوب شد.
کد خبر : ۴۳۵۵۷

به گزارش نبض نفت دکتر اسماعیلقنبرى به عنوان مديرعامل شركت گروه گسترش نفت و گاز پارسيان منصوب شد. در ميان اخبار انتصاب مديران در صنايع مرتبط با حوزه نفت، گاز و پتروشيمي كه بعضا با كج سليقگي‌هايي همراه بوده و در برخی موارد افراد ناآشنا بعضا پست‌هاي كليدي صنايع اثرگذار كشور را عهده‌دار مي‌شوند انتخاب يكي از نيروهاي پاكدست، متخصص و با كوله‌باري از تجربه در حوزه صنعت مي‌تواند نويد بخش روزهاي درخشان صنعت و اقتصاد كشور باشد. دکتر قنبری به عنوان عضو اصلى هييت مديره شركت ملى صنايع پتروشيمى كه متولى توسعه و راهبرى صنعت پتروشيمى كشور است در شرايط بحرانى همواره در راستاى صيانت از اين صنعت ارزش آفرين و ممانعت از به انحراف كشاندن و تضييع حقوق بيت‌المال در مقاطع مختلف به صورت جهادى تصميم‌سازي‌هاى متعددي داشته است. دكتر قنبرى طى چندين سال مديرعاملى شركت پژوهش و فناورى پتروشيمى با راهبرى پژوهشگران و محققان گرانقدر اين پژوهشگاه اولين دانش‌ها و فناوري‌هاى ايرانى را در حوزه فرايند و كاتاليست براى صنعت پتروشيمى كشور به ارمغان آورد.

پایگاه خبری نبض نفت این انتصاب شایسته را به تمام دست‌اندرکاران صنعت پتروشیمی کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و برای دکتر قنبری در سمت جدید آرزوی توفیق و سربلندی دارد.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر