/
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

چشم انتظاری 7 هزار خانواده ایثارگران وزارت نفت/ استعلام رفع ابهام شرط سن کی اعلام می شود؟

7 هزار خانواده ایثارگر وزارت نفت منتظر جواب استعلام این وزارت خانه از سازمان اداری واستخدامی در خصوص رفع ابهام شرط سن در قانون تبدیل وضعیت ایثارگران هستتند.
کد خبر : ۴۳۹۸۶









به گزارش نبض نفت، خانواده های ایثارگران وزات نفت خواهان رسیدگی این وزارت خانه از سازمان اداری و استخدامی در خصوص رفع  ابهام شرط سن در قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شدند.

در بخشی از این درخواست آمده است: وزارت نفت طی نامه ای از سازمان اداری واستخدامی درخصوص بند ۴ بخشنامه پرسش و پاسخ رفع ابهام مورخه ۴۰۰/۱۲/۴ این نهاد مجدد وبطور شفاف درخواست استعلام کرد.

استعلامی که پاسخ آن برای ۷۰۰۰ همسر و فرزند رزمنده و خواهر برادر شهید تعیین کننده و سرنوست ساز است.

پیش از این اغلب کارشناسان سازمان اداری واستخدامی اذعان داشتند که کلیه مشمولان ماده۲۱ در قانون بند دال تبصره ۲۰ بودجه۱۴۰۰ معاف از شرط سن هستند و سازمان اداری واستخدامی در بند ۴ بخشنامه رفع ابهام این مسئله را عنوان کرده است اما وزارت نفت با توجه به ابهامی که در این زمینه داشت مجدد در این باره درخواست استعلام کرده است.

لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر