/
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

بیدبلند خلیج فارس موفق به کسب ۶ استاندارد مدیریتی از انگلیس شد

شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در نخستین سال تولید، موفق به دریافت استانداردهای مدیریتی ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸، ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸، ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸، ISO14001:2015، ISO9001:2015 و ISO ۲۶۰۰۰:۲۰۱۰ از شرکت DAS انگلیس شد.
کد خبر : ۴۴۰۱۰
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، محمود امین‌نژاد، مدیرعامل این شرکت در نشست اختتامیه ممیزی خارجی سیستم‌های مدیریتی گفت: ممیزان شرکت DAS انگلیس با انجام دو مرحله ممیزی خارجی و ۳۶ نفر روز ممیزی، تطابق فرآیندها و عملکردهای شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس را با ۶ استاندارد مدیریتی تأیید کردند.

وی افزود: گواهینامه‌ها با اعتبار نهادهای ملی اعتباربخشی انگلیس و ایران؛ سرویس اعتباربخشی انگلیس (UKAS) و مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران (NACI) صادر شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس تصریح کرد: رمز موفقیت‌های این شرکت پس از توکل به خداوند در برنامه‌ریزی، همدلی، ریسک‌پذیری و کار گروهی مجموعه کارکنان و مدیران است.

امین‌نژاد ادامه داد: استقرار استانداردهای بین‌المللی در عرصه مدیریتی نشان از توسعه متوازن بیدبلند خلیج فارس در همه بخش‌های ستادی و عملیاتی دارد.

وی، اعتقاد و اعتماد عمیق به توانمندی‌ها و شایستگی‌ها را از دیگر موارد موفقیت در بیدبلند خلیج فارس دانست و تأکید کرد: استقرار سیستم‌های مدیریتی بدون کمک مشاوران بیرونی و تنها با تکیه بر توانمندی و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه مدیریتی و کارکنان این شرکت از مصادیق این اعتماد ارزشمند است.

مدیرعامل شرکت DAS انگلیس نیز در این نشست گفت: بیدبلند خلیج فارس از پر افتخارترین سازمان‌های تولیدی در بها دادن به استانداردهای مدیریتی است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر