/
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران :

ارتقاء راندمان عملیات و خدمات حفاری از مهمترین اهداف کیفی در سال 1401 است

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: ارتقاء راندمان عملیات و خدمات حفاری از شمار مهمترین اهداف کیفی و برنامه های این شرکت در سال ۱۴۰۱ است.
کد خبر : ۴۴۳۷۳
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، دکتر حمید رضا گلپایگانی روز چهارشنبه (17 فروردین 1401) در تشریح اهداف کیفی مبتنی بر راهبردهای شرکت در سال جاری  افزود: این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت ایرانی در زمینه حفاری چاه های نفت و گاز با بهره گیری از سرمایه ‌های انسانی و ظرفیت‌های تجهیزاتی خود به عنوان بزرگترین شرکت حفاری و ارائه دهنده خدمات یکپارچه در منطقه مطرح است.

وی با بیان اینکه مدیریت سازمان در این راستا و به منظور حفظ جایگاه و بهبود آن در سال ‌های آتی، برنامه ها و چشم انداز مدونی هدفگذاری نموده و بر تحقق آن تاکید دارد، گفت:  کارآمدی عملیاتی و ارتقاء راندمان اجرایی به منظور توسعه بخشی به عملیات حفاری و خدمات جانبی از جمله در پروژه های کلید در دست ، امسال با جدیت پیگیری خواهد شد.

گلپایگانی اظهار کرد: بهبود کارایی پشتیبانی از سرفصل های اهداف کیفی شرکت می باشد که در این ارتباط سرمایه گذاری و اجرای بازسازی و نوسازی دستگاه ها و تجهیزات حفاری با به کارگیری حداکثری توان تجهیزاتی و منابع انسانی شرکت و برون سپاری به شرکت‌های صاحب صلاحیت در دستور کار قرار دارد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر