/
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:

اقدامات بانک ملی ایران، سنگ بنای توسعه و رونق اقتصادی کرمان

رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های بزرگ و کم نظیر بانک ملی ایران گفت: سرمایه گذاری این بانک در طرح های جدید و پروژه های نوپای عمرانی و اقتصادی و همچنین تامین مالی کسب وکارهای خرد و بنگاه های کوچک اقتصادی، سنگ بنای توسعه و رونق اقتصادی استان کرمان است.
کد خبر : ۴۴۹۱۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در نشستی صمیمانه با عبدالله آبسواران رییس اداره امور شعب استان کرمان از بانک ملی ایران به عنوان یک موسسه وزین و عظیم اقتصادی یاد کرد و گفت: این بانک می تواند مهم ترین نقش را در حرکت رو به جلو و پرشتاب کشور در مسیر رشد و توسعه ایفا کند.
وی اتخاذ راهکارهایی مناسب برای تعیین تکلیف مطالبات بانک ها از دولت و همچنین ناترازی بانک‌ها در مدیریت دارایی و بدهی را ضروری دانست و تاکید کرد: این عوامل موجب کند شدن حرکت بانک ها به ویژه در استان کرمان شده و باید هرچه سریع تر پیگیری شوند.
آبسوارن نیز با تشریح برنامه های آتی بانک ملی ایران در استان کرمان، ابراز امیدواری کرد که خدمات این بانک بتواند بیش از پیش منشاء رشد و توسعه کرمان باشد.

دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان
آبسواران همچنین در دیدار با حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام‌ جمعه کرمان ضمن تشریح طرح ها و برنامه های آتی بانک در این استان گفت: کرمان مهد پرورش فرمانده ای بی همتا همچون سردار حاج قاسم سلیمانی است لذا تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا با تأسی به این الگوی کامل، دین خود را به این خطه شهید پرور ادا کنیم.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نیز اصلاح روند غیر متوازن رشد و توسعه در استان کرمان را منوط به حرکت جهادی همه مدیران استانی دانست و تاکید کرد: مدیران استان باید با التزام به مأموریت جامعی که در ظل نامگذاری حکیمانه سال ۱۴۰۱ توسط رهبر معظم انقلاب بر عهده آنها نهاده شده، ارائه راهکارهای کارشناسی را در دستور کار خود قرار داده و از تمامی امکانات و توانمندی های موجود برای حمایت از اقتصاد دانش بنیان استفاده کنند.
وی با بیان اینکه بانک ملی ایران همواره در نظر مردم از جایگاه ویژه ای بر خوردار است، تاکید کرد: این تصویر ذهنی مثبت، برآمده از پشتوانه عظیم اعتماد مردم به این بانک است و سبقه ارزشمند آن باعث می شود تا سطح انتظارات عمومی از این بانک بالاتر و مسئولیت آن نیز در قبال مردم سنگین تر باشد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر