/
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
منادی در واکنش به کلیپ منتشر شده از ضرب و شتم یک معلم در محیط مدرسه:

وزیر آموزش و پرورش در جایگاه دفاع از حقوق عامه از شان معلمان دفاع کند

رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به کلیپ منتشر شده از ضرب و شتم یک معلم در محیط مدرسه، گفت: با وجود رضایت فردی معلم مورد ضرب و شتم قرار گرفته اما وزیر آموزش و پرورش در جایگاه دفاع از حقوق عامه از شان معلمان دفاع کند.
کد خبر : ۴۵۲۶۹
نبض نفت_در واکنش به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با هتک حرمت یکی از معلمان در محیط مدرسه، گفت: طی هفته‌های گذشته کلیپ هایی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد بسیاری از  دانش آموزان به همراه خود موبایل به داخل مدرسه می‌برند  این در حالی است که به دلیل از بین رفتن تمرکز دانش آموز آموزش و پرورش طی بخشنامه‌ای ورود موبایل به مدرسه را ممنوع کرده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای جلوگیری از  عدم تمرکز دانش آموز باید موبایل هنگام ورود دانش آموز به مدرسه از او گرفته و هنگام خروج به او تحویل داده شود چراکه همراه داشتن موبایل در کلاس درس امری غیرمعمول به شمار می‌آید. متاسفانه همراه داشتن موبایل موجب شده دانش آموزان به جای تمرکز روی درس به دنبال صحنه هایی برای فیلمبرداری و انتشار آن در فضای مجازی باشند که این امر به هیچ عنوان شایسته نظام تعلیم و تربیت ما نیست.

وی با بیان اینکه برخی کلیپ های منتشر شده حاوی ضرب و شتم بوده و ساحت مقدس علم و دانش را زیر سوال برده است، افزود: در آخرین فیلم منتشر شده، فردی در محیط مدرسه، نسبت به یک معلم هتک حرمت کرده و  او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد  که این اقدام به شدت محکوم بوده و شایسته  واکنش جدی وزارت آموزش و پرورش در دفاع از جایگاه معلمان است.

منادی با یادآوری اینکه انتشار این فیلم در هفته معلم موجب آزرده خاطر شدن معلمان سراسر کشور شده است، گفت: وزیر آموزش و پرورش باید از جایگاه دفاع از حقوق عامه که جامعه را آزرده خاطر کرده نسبت به احقاق حقوق عامه اقدام کند. هرچند آن معلم عزیز خود رضایت داده ولی نباید از کنار این هتک حرمت به سادگی گذشت. 

منبع: خانه ملت

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر